Изглежда раменете вече имат въпиюща нужда от чанти, след като специално за тях се произвеждат такива.Думите са равнопоставени и от висок ранг (главна начална буква за всяка; влияние от англиийския, но криворазбрано - съюзите никога не са с главна буква). А "малка зелена" е най-симпатично - при групиране на прилагателни винаги се започва от по-специфичното към общото, което ще рече: цвят, после размер... Текстът така ме грабна, че не забелязах чантата, малка зелена, за рамо, камила и мравка, или може би която побира и камила, и мравка, или кой знае каква е идеята в това "Камила И Мравка"!
Според мен звучи странно, защото след изброяването на всички тези съществителни в женски род накрая не става ясно коя точно е "малка зелена". Да оставим настрана обстоятелството, че чантата на снимката е... кафява. Може би при много развито въображение може да се привиди и някакъв зелен отенък, но моето не е чак толкова развито.
Изобщо, тази реклама си плаче за анализ в стил Умберто Еко.Между другото, на същата страница на каталога се предлага (за "скромната сума от 15,55 лева) "Чаша Камила и Мравка Кафява". От снимката се вижда, че и чашата, и камилата, и мравката са кафяви, така че тук мистиката е в единственото число ;-).
Честита Нова година! Брей, да не отиде човек на остров Тасос, веднага почват някои да го поднасят! :-) Вижте кво, я по-широко погледнете на въпроса! Всеки търговец си слага цена и съответен текст на стоката, според желанието си (стига да не нарушава закона). А клиентът купува или не, и тълкува или не (текста), също според желанията си. Във връзка с Тасос, българите и техния избор (техните предпочитания), вижте една хубава статия в "Дневник", заедно с коментарите, където също като тук присъстват темите "езикови правила", "езикова култура" и подобни: dnevnik.bg/show/?storyid=607515 Искам да кажа: човек трябва да пътува повече, да гледа какво става по света, и да разсъждава повече по това. И тогава може би ще започне да мисли по малко по-различен начин за това, кое как е и как трябва да бъде (да кажем, тук)! Защото това тук (тази действителност) става все по-добро копие на световната (на цивилизованата общност) - стоките са същите, дори маниерите се унифицират. Е, разбиранията по-бавно (даже много бавно). Ако човек е видял музея на Дали във Фигерас en.wikipedia.org/wiki/Dal%C3%AD_Theatre_and_Museum къщата на Хундертвасер http://en.wikipedia.org/wiki/Hundertwasserhaus - и музея и творенията на Гауди в Барселона преди това, разбира се (и много други от известните идиотщини, гениални), започва да се взира по-малко в разни "текстови неизправности" или чудатости от различен характер. Да припомням ли колко свръхвелики творения са били посрещани на нож, преследвани или (в най-лекия случай) осмивани? Да припомням ли как комунистите и комсомолците осмиваха Битълс? Вие (някои тук) това не го помните, ама аз го помня! Преди време Светла беше открила "езикова нередност" в един шампоан, но всъщност нередност нямаше. Това не е критика спрямо съобщението на Светла. Напротив, то е хубаво. И с това, че насочва към необходимостта от по-различни и по-широки разбирания (за света изобщо). Мен пък лично тук изобщо - ама изобщо - не ме дразнят нито главните букви, нито текстът, нито чудатостта! Даже ме кефят!
Добре дошъл, Красимир! Радвам се, че те кефят големите букви и чудатостта, но още повече се радвам, че се намериха хора, дето да възприемат тази реклама по същия начин като мен :-)
Смешна е цената - 95 лв. Смешна и абсурдна.
ОтговорИзтриванеВсъщност цената е 58,95, което също е смешно и абсурдно за такава глупава чантичка, пък и детска.
ОтговорИзтриванеабсурдно като всичко в тази т.нар кочина (по Кабакчиев, да ме извини, за което)
ОтговорИзтриванеА, Кабакчиев ще се зарадва, че е цитиран, докато се намира на остров Тасос и не може да коментира ;-)!
ОтговорИзтриванеПоне коректно се позовах на него.Не може да ме съди :)
ОтговорИзтриванеНе само, че не може, а дори ще бъде поласкан, бас държа!
ОтговорИзтриванеИзглежда раменете вече имат въпиюща нужда от чанти, след като специално за тях се произвеждат такива.Думите са равнопоставени и от висок ранг (главна начална буква за всяка; влияние от англиийския, но криворазбрано - съюзите никога не са с главна буква). А "малка зелена" е най-симпатично - при групиране на прилагателни винаги се започва от по-специфичното към общото, което ще рече: цвят, после размер... Текстът така ме грабна, че не забелязах чантата, малка зелена, за рамо, камила и мравка, или може би която побира и камила, и мравка, или кой знае каква е идеята в това "Камила И Мравка"!
ОтговорИзтриванеУвлякох се, "малка зелена" си е наред. Защо ли ми звучи странно?
ОтговорИзтриванеСпоред мен звучи странно, защото след изброяването на всички тези съществителни в женски род накрая не става ясно коя точно е "малка зелена". Да оставим настрана обстоятелството, че чантата на снимката е... кафява. Може би при много развито въображение може да се привиди и някакъв зелен отенък, но моето не е чак толкова развито.
ОтговорИзтриванеИзобщо, тази реклама си плаче за анализ в стил Умберто Еко.Между другото, на същата страница на каталога се предлага (за "скромната сума от 15,55 лева) "Чаша Камила и Мравка Кафява". От снимката се вижда, че и чашата, и камилата, и мравката са кафяви, така че тук мистиката е в единственото число ;-).
Глупаво е, та дрънка! А цената е направо идиотски висока.
ОтговорИзтриванеЧестита Нова година!
ОтговорИзтриванеБрей, да не отиде човек на остров Тасос, веднага почват някои да го поднасят! :-)
Вижте кво, я по-широко погледнете на въпроса!
Всеки търговец си слага цена и съответен текст на стоката, според желанието си (стига да не нарушава закона). А клиентът купува или не, и тълкува или не (текста), също според желанията си.
Във връзка с Тасос, българите и техния избор (техните предпочитания), вижте една хубава статия в "Дневник", заедно с коментарите, където също като тук присъстват темите "езикови правила", "езикова култура" и подобни:
dnevnik.bg/show/?storyid=607515
Искам да кажа: човек трябва да пътува повече, да гледа какво става по света, и да разсъждава повече по това. И тогава може би ще започне да мисли по малко по-различен начин за това, кое как е и как трябва да бъде (да кажем, тук)!
Защото това тук (тази действителност) става все по-добро копие на световната (на цивилизованата общност) - стоките са същите, дори маниерите се унифицират. Е, разбиранията по-бавно (даже много бавно).
Ако човек е видял музея на Дали във Фигерас
en.wikipedia.org/wiki/Dal%C3%AD_Theatre_and_Museum
къщата на Хундертвасер
http://en.wikipedia.org/wiki/Hundertwasserhaus
- и музея и творенията на Гауди в Барселона преди това, разбира се (и много други от известните идиотщини, гениални), започва да се взира по-малко в разни "текстови неизправности" или чудатости от различен характер. Да припомням ли колко свръхвелики творения са били посрещани на нож, преследвани или (в най-лекия случай) осмивани? Да припомням ли как комунистите и комсомолците осмиваха Битълс? Вие (някои тук) това не го помните, ама аз го помня!
Преди време Светла беше открила "езикова нередност" в един шампоан, но всъщност нередност нямаше.
Това не е критика спрямо съобщението на Светла. Напротив, то е хубаво. И с това, че насочва към необходимостта от по-различни и по-широки разбирания (за света изобщо).
Мен пък лично тук изобщо - ама изобщо - не ме дразнят нито главните букви, нито текстът, нито чудатостта! Даже ме кефят!
Добре дошъл, Красимир! Радвам се, че те кефят големите букви и чудатостта, но още повече се радвам, че се намериха хора, дето да възприемат тази реклама по същия начин като мен :-)
ОтговорИзтриване