Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

13.02.2008 г.

Божена за Медвен



Представям ви Божена, 16 годишната ми сестра. Тя още няма блог, но това не й пречи да бъде социално ангажирана. С Божена си говорим за много неща, едно от тях е темата за домовете за деца с увреждания в България. Ето част от писмо, което получих от нея преди няколко дена:

Между другото по Коледа с мама изпратихме колет с храна и играчки за Медвен и останахме изумени как стоят нещата - никой не вдигаше телефона на дома в продължение на 1 седмица, защото "деректорката си е у дома по празниците". След като мама най-накрая се свърза с нея, тя едва ли не я наруга, че я безпокои. Според мен такова отношение би отказало доста потенциални дарители от желанието за някакво дарение.


Благодаря за информацията, сестричке! Убедена съм, че тя ще предизвика съответния интерес.




Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


4 коментара :

  1. Здравейте, Светла!
    Много симпатично момиче е сестра Ви, а това, което е написа е наистина важно.
    Да се чуди човек "как е възможно" при цялата шумотевица около Могилино?!
    Поздрави, Таня С.

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Таня! Смених снимката, че тя не хареса предишната. Тийнейджърка... Аз намирам онази снимка за много изразителна, но мога да разбера защо не я харесва.

    Ако четете блога за Могилино, ще видите, че още много идиотщини са "възможни".

    ОтговорИзтриване
  3. Ето едно мое мнение по темата "Домовете за деца, лишени от родителски грижи" ...

    Вижте, темата е особено чувствителна, особено що се отнася до бедния, но състрадателен български народ.
    Аз лично съм възпитаник на така наречените Домове за сираци и мога да отбележа, че трябва да се върви към тяхното закриване, това между другото е и позиция на дузина мои възпитатели, с които съм имал възможността да разговарям по темата.
    Плюс това има и още нещо - ако ние правим това нещо, не, защото го виждаме по телевизията или ни го натрапват по всички информационни канали, а по собствена воля, то тогава къде са съответните (без)отговорни институции. Та нали, дявол ги взел, това им е работата.
    ИЗВИНЯВАМ СЕ за лъхащия реализъм.


    Линк:
    http://petrinska.net/blog/?p=10#comments

    (За съжаление) имам възможността да бъда информиран за развитието на темата.
    Бях от последните представители на випуските, в които преобладаваха хората, които използваха тази възможност - да бъдат в домовете, движени от подбудата образование. Напоследък тези домове вървят в посока - вторично семейство на малцинствени представители, нали държавата плаща, както би казал някой от родителите.
    Закриване и никакви други глупости за реформи - това е истината. Стига сме плащали данъци за глупости. Днес излезе инфо за учредяване на Асоциация на данъкоплатците и си мисля дали да не се запиша и да поставя въпроса къде, по дяволите, ми отиват данъците. Затова ли се трепя като луд - да плащам на ромите да се размножават като хлебарки.

    ОтговорИзтриване
  4. Съгласна съм с всичко, казано от Вас, освен с презрителното отношение към ромите. Ромите в България са жертва на дискриминационна политика още от тоталитарно време. А иначе, не трябва да има домове, напълно съм съгласна. В Скандинавия например домове за сираци няма да видите.

    ОтговорИзтриване