Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

12.03.2015 г.

AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER

Изображение: Independent

Да умреш със стил е напълно в стила на Тери Пратчет. Туитър акаунтът на писателя възвестява смъртта му с четири туита.

Първият е написан с главни букви, каквито са репликите на неговия герой Смърт: "НАЙ-СЕТНЕ, СЪР ТЕРИ, ТРЯБВА ДА ВЪРВИМ ЗАЕДНО."

Вторият гласи: "Тери хвана ръката на Смърт и го последва през портите и после към черната пустиня под безкрайната нощ."

Третият туит е линк към изказване на издателството Penguin Random House: "С неизмерима тъга съобщаваме, че авторът сър Тери Прачет почина на 66-годишна възраст".

В четвъртия туит пише: "Край".

По Пратчет ме зариби бившият ми студент от СУ Деян. Веднъж направих наводнение, защото бях така погълната от негова книга, че не забелязах, че от пералнята тече вода, макар да седях в същата стая. Усетих се, когато красива огледална повърхност беше покрила целия апартамент с изключение на един ръб от спалнята. Тъкмо бяхме направили ремонт. Прясно изцикленият паркет се наду.

Дойде ми да кажа: "Да си жив и здрав, Тери." Почивай в мир, няма вече алцхаймер.



Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар