Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

5.02.2014 г.

Карбовски, не мъжесвидетелствай!


Не следя предаванията на Мартин Карбовски, отвращавам се от него, а и бойкотирам телевизията на Пеевски (отделен въпрос, че нямам телевизор - ако нещо ме интересува, в повечето случаи успявам да го намеря в мрежата). Напоследък случайно се натъкнах трейлър на негово предаване, в който се дава заявка как ще се разкрият "тайните на гей елита" и съвсем ми се доповръща. Представете си тризначките от "Биг Брадър" да бъдат давани за типичен пример за хетеросексуална жена, или пък Митьо Пищова - за хетеросексуален мъж, и ще разберете как се чувстват огромната част от нехетеросексуалните хора при вида на Ицо Петрофф, Евгени Минчев и т.н.

Няколко дена по-късно виждам снимка на билборд (не слагам линкове към гнусни сайтове, затова спестявам връзката), в който предаването на Карбовски се рекламира посредством призив: "Вън п*д*растите от църквата". И си рекох: след като лицето Мартин Кирилов Богданов си прави евтина реклама на предаването, експоатирайки хомофобията, защо пък аз да не си направя съвсем безплатна реклама на блога, експлоатирайки хомофобията на Карбовски?

Сега - сериозно. Хомофобските изцепки на М.К. преминаха всякакви граници и се надявам той да понесе наказателна отговорност за тях. За да се случи това обаче, трябва да има и достатъчно силна обществена реакция.

Предавам ви щафетата.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар