Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

7.12.2015 г.

Енчева пита: госпожо Беновска, кои са неграмотните и кукувиците в журналистиката?

Госпожо Беновска,

Кои са неграмотните и кукувиците в българската журналистика?

Питам Ви в качеството Ви на журналист с претенции за професионализъм, морал и независимост.

Може би се чудите каква е връзката между неграмотността и кукувицата. Уверявам Ви, че други се чудим каква е връзката между хомосексуалността и наркоманията. Може би връзката е там, че има индивиди, при които и двете се срещат. Както има и хетеросексуални наркомани, хомосексуални хора, които не са помирисвали наркотици, журналисти, които не са кукувици и кукувици, които, за щастие, не са журналисти.

Ще Ви кажа личното си мнение за неграмотните и кукувиците в журналистиката. Не ги съдя. Разбирам ги. Ако не се упражняват върху българското общество, а общуват само със себеподобни, съм толерантна с тях. Но когато се упражняват да управляват общественото мнение, когато се упражняват да определят бъдещето на нас и децата ни, когато се упражняват да влияят върху политиката, да редят коалиции и да влияят върху реформите, ги намирам за опасни.

Прощавайте, госпожо Беновска, но обществото има право на грамотна журналистика и да не бъде манипулирано. Затова трябва да знаем кои са неграмотните и кукувиците в българската журналистика.

Съгласна ли сте, госпожо Беновска, че трябва да стоите пред аудиторията си в откритост, с яснота чии точно интереси защитавате и кой и колко Ви плаща за това, а не с измама да демонстрирате, че сте една, а всъщност да сте друга? Сигурна съм, че самата Вие бихте искали да знаете кои са неграмотните и кукувиците в българската журналистика, когато един ден станете просто слушател, читател и зрител.

Затова се надявам, че бързо ще проучите моя въпрос и ще отговорите пред цяла България. И че няма да правите истерични кризи - защо съм попитала точно Вас, а не някой друг.

Моля Ви, госпожо Беновска, да установите и да обявите светкавично кои са неграмотните и кукувиците в българската журналистика! Ако се направите, че не сте прочели отвореното ми писмо, ще е подозрително, нали?

Аз съм Светла Енчева и няма да питам повече, но призивът ми към Вас ще продължава да стои в интернет. Както и снимка на Вашето питане към Росен Плевнелиев и Радан Кънев - в цялата прелест на синтаксиса и семантиката му.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар