Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

30.12.2013 г.

Dynacord и Иво


Продължавам с рубриката "Непоръчано продуктово позициониране". Днес е ред да похваля музикалния магазин Dynacord. Онзи, на Петте кьошета. Май официалното му име е Yamaha Music Store, но повечето хора го знаят като "Динакорд". Има и по-голям магазин на "Искърско шосе", но досега не съм била там - всичко от големия магазин може да бъде докарано и изпробвано в любимия ми на Петте кьошета.

От този прекрасен магазин вкъщи има:

  • Midi клавиатура BEHRINGER UMX610 
  • Бас китара Cort Action 5 
  • Калъф и колан за баса (за strap lock-овете изневерих с друг магазин, признавам си греха - там имаше концерт, а като вляза в музикален магазин, ми е много трудно да изляза без нищо... та така)
  • Звукова карта (наш си е проблемът, че не сме дорасли да се оправим с нея, та така си седи, но само мисълта за тази програма Cubase ме докарва до истерия)
  • Усилвател за баса BEHRINGER BXL450 
  • Кабел за баса (предишният кабел, пак от същия магазин, изчезна безследно след едно свирене в Maze)
  • Тунер

Може би пропускам нещо, но, както виждате, и това не е малко. Заслужено съм "кмет" на "Динакорд" във foursquare  ;-).

За лоялността към магазина допринася не само богатият избор от продукти, а и - в голяма степен - личността на Иво Арабаджиев. Иво и Крис се знаят от квартала, Крис ходел у тях да свири с приятел, а Иво викал "джаркайте, прасета". Като отида в магазина, директно търся Иво, защото знам, че няма да се прави на интересен, както често пъти се държат работещите в специализирани магазини за музикални инструменти, фотографска техника и т.н. Няма да се опитва и да пробута на всяка цена по-скъпото, дори напротив. Ще се интересува от това какво искам и какви са ми възможностите и спрямо това ще предлага различни решения. Няма да спестява информация за възможните недостатъци на предложеното от него или избраното от мен.

Така например взех най-евтиния петструнен бас, защото случайно го видях в магазина, след като бях отишла за по-скъп, а Иво ме увери, че всъщност не бил лош. И сега все току се случва някой професионален музикант да се чуди как може да е толкова евтин и толкова хубав звук да вади.

И да не помислите, че се радвам на специално отношение, защото съм "с връзки"? Виждала съм, че Иво се държи по същия начин и с напълно непознати. Когато ходих да купувам усилвателя например, един мъж се чудеше каква акустична китара да купи за рождения ден на сина си. Като стана ясно с колко пари и време разполага, Иво му предложи най-добрите сред по-евтините варианти - за класическа китара и за китара за "дрънкане". Бащата изпадна в колебание дали да вземе класическата, или тази, с която синът му ще изглежда готин сред връстниците. Хем детето било на възраст да се доказва като готино, хем навремето бившата жена на мъжа свирела на класическа китара... И настана едно чудене, а през това време Иво най-спокойно задаваше насочващи, но не манипулативни, въпроси. Не разбрах какво стана накрая, защото Иво ми помогна да замъкна усилвателя до такси (той го пренесе, тоест) и се върна да довърши разговора.

Другото, заради което толкова харесвам магазин Dynacord, е, че там в голяма степен мога да намеря, каквото търся. Вярно, че в повечето случаи не търся нещо супер специално. Но например от известно време у мен се е загнездила шантавата мисъл, че искам акустичен бас. Ей така, да мога да седна на пейка или край огъня на морето и да подрънкам, без да съм зависима от кабели и усилватели. Най-непретенциозен акустичен бас. Обаче с пет струни, понеже почти всичко, което свиря, изисква пета струна (а все по-често ми се налага дори да я свалям с един тон). Оказва се, че в България такова нещо е много трудно да се намери, защото на практика няма и търсене. Но ето какво ме светна по този повод Иво:

Dynacord може да поръча всичко, налично в големия немски музикален магазин Thomann - на цените за Германия, и то - което е най-хубавото - без да се плащат допълнително транспортни разходи. А в Thomann има петструнни акустични басове - пей сърце. Та ако и вие търсите нещо специфично, което го няма в България (или изборът е малък и/или цените - непоносими), може да се окаже, че в Thomann го има и от Dynacord да ви го докарат безплатно.

И тъй - след като в резултат на предишния пост поне един приятел беше твърдо решен да стане клиент на pcstore, дано съм убедила някого да намине към "Динакорд" :-).


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар