Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

9.10.2013 г.

Благодаря на Конституционния съд!

Благодаря на Конституционния съд, че върна енергията на протеста! Трябва да му се признае - справи се с това по-добре от Протестната мрежа.

Жалко - правителството имаше шанс да си иде лятно и красиво, а сега ще си отиде есенно-зимно и грозно. Защото, ако управляващите смятат, че са развили имунитет към #ДАНСwithme, не си дават сметка, че поради действията и бездействията им се задават и други протести, други протестиращи - съвсем не толкова добродушно и художествено настроени.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


2 коментара :

  1. Светла, дано имате право. Дано това правителство си тръгне, пък ако ще и не по летен и красив начин. Може би подценявам силата на задаващото се зимно социално недоволство, но моята прогноза е за дълго "управление" на тази коалиция. Дори и пълен парламентарен мандат вече не ми изглежда невъзможен. Много, ама много ми се иска да греша!

    ОтговорИзтриване
  2. С цялото ми уважение към Вас - и на мен много, ама много ми се иска да грешите :-)!

    ОтговорИзтриване