Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

26.07.2010 г.

Розово, като за момиченца

Отивам, значи, да купя външна DVD записвачка. Момъкът от магазина ми показва една. Перлено розова. Питам върви ли под линукс (предполагам, че е излишно да уточнявам дистрибуции и т.н.).  Момъкът, естествено, не знае (наистина е било излишно да уточнявам). Успокоителното е, че мога да върна записвачката до една седмица след закупуването и да си взема парите обратно, ако има проблем. Клоня към идеята да я купя, но...

- Имате ли от този модел, ама не розова? - питам, сбърчила нос.

- Имаме в светлосиньо.

- А друг цвят? - продължавам да бърча нос, защото синьото и то е едно такова бонбонено перлено.

- Имаме в бяло.

Започвам да гледам с надежда:

- А друг цвят? 

- Имаме и в черно.

Е, с това трябваше да започне. Взимам черната. И се чудя. Облечена съм с дънки и дънково яке (ако бях с рокля, щях да обвиня роклята),  брюнетка, без грим, не съм и първа младост... с какво съм заслужила да ми даде розова записвачка, без да му хрумне, че може би предпочитам по-унисекс електроника?


П.п. Записвачката си тръгна безпроблемно и под ubuntu, и под xandros. 

 

Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


4 коментара :

  1. истинските мъже носят розови гащи!

    ОтговорИзтриване
  2. Супер, ама аз не купувах гащи, а записвачка. Пък и нямам претенции да съм истински мъж. Между другото, преди доста време розовото се е смятало за мъжки цвят, а синьото - за женски...

    ОтговорИзтриване
  3. Най-вероятно продавачът се е опитвал да се отърве от тези очевАдно недолюбвани цветове за записвачки, които някой се е излъгал да поръча :)

    Черното, като най-вървежно, се предлага само на клиенти, които са достатъчно упорити, за да изтърпят и предложението за синьото :))

    ОтговорИзтриване
  4. И тази хипотеза ми мина през главата... в такъв случай предполагам, че съм изглеждала като много смотан клиент :-).

    Прочее, не мисля, че розовото не е вървежно - вървежно е, ама си има друга таргет група. Почти 19 годишната ми сестра би превъртяла от възторг при вида на розова записвачка.

    ОтговорИзтриване