Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

6.07.2016 г.

Mtel: отговор на загадката с есемесите

Наскоро писах за мистерията как един есемес в роуминг може да струва 5,75 без ДДС и че дори не е ясно дали есемесите са един, или два.

Приятели предложиха хипотеза, свързана с факта, че роуминг планът, който важи отвъд безплатните минути и мегабайти в роуминг, с които разполагам, е Mtel Europe Unlimited. Та по този план има дневна такса 6,90 с ДДС, което ще рече точно 5,75 без ДДС. Което обяснява и защо на едно място пише един есемес, а на друго - два. С първия есемес съм активирала тази дневна такса.

Все пак предпочетох да поизчакам, за да видя каква ще е реакцията на Mtel. Наясно съм, че PR отделите на мобилни оператори, банки и големи фирми четат какво се пише за тях в блоговете. И ето, в понеделник с мен се свърза Дебора Апостолова от PR екипа на Мтел. Писмото й беше много мило, като тя каза, че тъй като аз съм в роуминг, ще провери каква е ситуацията и ще ми пише пак. На следващия ден пак ми писа, като потвърди хипотезата на приятелите ми за роуминг тарифата Mtel Europe Unlimited.

Извод 1: Едно на нула за PR отдела на Mtel. Реакцията беше изключително адекватна и успя да настрои позитивно блогър критикар като мен.

Извод 2: Черна точка за отдела на Mtel, който решава какви циркулярни есемеси да се пращат на хората в роуминг и ги обърква за тарифите. Когато получите такива съобщения, последното, което ще ви мине през ума, е, че един есемес е възможно да ви струва близо седем лева.



Извод 3: Черна точка и за мен, защото трябваше да проверя условията на роуминг плана, която е споменат в договора. Но преди съм пътувала с много по-човешка роуминг тарифа, в чието има също фигурираше Euro (май беше Eurotariff или нещо такова), та интуитивно реших, че ще да е същото, но с по-ниски надценки. А уж знам, че договорите винаги трябва да се проучват внимателно...


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар