Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

14.04.2014 г.

Mtel Cloud: да рестартирам сега или да?


В качеството си на клиент на чисто нов абонаментен план, рекох да се възползвам "черешката на тортата" на плана - достъп до онлайн облак с прилично количество гигабайти и безплатен трафик към тях. Нали съм си един интернет Плюшкин - трупам на разни места из нета снимки, музика, писания и какво ли още не.

Инсталацията на "облака" на мобилния ми телефон мина без проблеми. При инсталирането на компютъра обаче бях изправена пред следната дилема - да рестартирам сега или да поискам да рестартирам сега. Рестартирах сега. Компютърът заби. Пак рестартирах. И вече си имам достъп до облака от домашния компютър.

Какво ли щеше да се случи, ако бях поискала да рестартирам сега?

Край.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар