Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

22.06.2013 г.

Маслобойната енергия на протеста


От години обмислям да въведа в блога рубрика "непоръчано продуктово позициониране". Представителите на PR отдели, които са правили опити да се свържат с мен, може би (надявам се) вече са разбрали, че е мисия невъзможна да ме съблазнят да рекламирам техния продукт (банка, сватбена агенция и пр.). Но ми се ще да казвам някоя добра дума за продукти, услуги и фирми, от които съм доволна. Без да са искали това от мен.

Тъй като Жюстин ме изпревари, споменавайки историята, която ще прочетете по-долу, ще започна несвоевременно, насред протестите, и то в ред, обратен на хронологичния - с продукта, който последно реших да похваля.

Не съм запален привърженик "био", "еко", "органик" и т.н. идеологията, по ред причини, които не е мястото да описвам тук. И вероятно нямаше да си купя айрян от популярната сред "органик" хората марка "Хармоника", ако той не беше единственият останал в магазинчето до работното ми място. Сложих го в чантата си и отидох на протест, като пийвах по малко. По едно време на прибиране посягам пак да пийна и що да видя - в айряна плуват някакви парчета. Брей, казвам си, възможно ли е кисело мляко да се пресече? С пробване обаче установих, че това, дето плува в айряна, е чисто масло (вж. в капачката). Да, от кламбучкането на айряна в чантата се беше образувало масло! Случвало ли ви се е това с друг купешки айрян? На мен - не, като имате предвид, че айрянът е основната напитка, която ме придружава по улиците в горещите летни дни.

Не обичам особено масло и не купувам от много години. Предпочитам растителни мазнини (зехтин). Маслото консумирам чрез маслеността на други млечни продукти, особено разни хубави сиренца. Но как да не се зарадвам на масълце, което се е произвело самичко в собствената ми чанта, докато протестирам на площада. А и беше съвсем прясно и много свежо на вкус. Намазах го на филийка и го хапнах с няколко маслинки отгоре.

Тъй че гарантирам от първа ръка, че айрянът "Хармоника" е направен от истинско мляко. Но може би е по-добре да не го водите с вас на протест, освен ако не ви се пият парчета масло :-).


П.п. Незавимо какво пише на опаковките и какво казва правописната проверка на вашия (и на моя) браузър, според правописния речник е правилно да се пише "айрян".


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар