Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

14.03.2014 г.

Моментна онтология на родния расизъм



Търся разни статистики за затворите в България във връзка с един проект, по който работя. Услужливият чичко Гугъл ме насочва на първо място към студентите роми (?!), а на трето - ромската престъпност. За която в Уикипедия са се постарали да предложат подобие на статистика (с много хипотетична стойност), въпреки че такава по закон не може да се събира, затова пък свободната енциклопедия не е предоставила статистика за общия брой на затворниците в България.

Такива ми ти работи. Ромите са за затвора по дефиниция, дори (и особено) студентите от тях. А българите са жертви по дефиниция.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


1 коментар :

  1. Принципно и официалната статистика има за престъпления, извършени от цигани и тези от други малцинства и българите. Предишната кметица на
    Красна поляна бе един от малкото хора, готови да назоват нещата със собствените
    им имена. Вероятно затова вече не е кметица :D Жената изнесе данни, че в България
    съществуват достатъчно и категорични полицейски статистики, че престъпленията,
    извършени от цигани /от дребно джебчийство до
    убийства/, са в много пъти повече, отколкото
    от останалите малцинства, да не говорим за мнозинството. Цитира и точни данни,
    които навремето силно ме впечатлиха и които явно никога няма да видим
    публикувани някъде.

    Да, всеки етнос, религия, пол, възраст, професия извършват престъпления, но
    полицейската статистика оборва изцяло твоята иначе напълно политически коректна
    теза. Просто възприетата политическа коректност принуждава полицията да лъже най-безогледно. Когато каже пък истината - било расизъм....:)
    Аз съм на мнение, че антирасизмът става не по-малко досаден и глупав от самия расизъм, не по-малко шаблонен и изпълнен с предразсъдъци от него. А доктринерите, които виждат във всеки циганин своеобразна жертва, и опяват като мисионери "истината", са ми не по-малко противни от тези, които виждат във всеки циганин "убиец, крадец" и т.н. Като цяло нещата не са черно-бели : ))

    ОтговорИзтриване