Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

24.05.2019 г.

Ще гласувам за Мария Спирова


Тази година умишлено не се включвам в предизборната кампания. Предпочитам да агитирам за партия или коалиция, чиито ценности в максимална степен споделям. А на терена няма такава. От друга страна, имам приятели, които се допитват до мен за идеи за кого да гласуват. И аз им казвам. Защото партия няма, но човек има. И защото имаме възможността да гласуваме преференциално.

Да, има кандидат за евродепутат, с когото изповядваме сходни ценности, и това е Мария Спирова. Тя не се поддава на омраза, пропаганда и ретроградни тенденции. Тя говори публично за онова, в което вярва.

Мария Спирова е под номер 104 в листата на Демократично България (номер 13).

Да, знам, че е възможно преференциите за Мария да не стигнат и на нейно място в европарламента да отиде друг кандидат. От друга страна – винаги има риск, когато се гласува, освен ако човек не залага на най-сигурното. А най-сигурното в тези избори за мен е напълно неприемливо. Ако партията, коалицията или независимият кандидат, за която/когото гласувате, не се класира, гласът ви пак ще се разпредели между онези, които не сте избрали. Но колкото повече хора споделят вашия избор, толкова по-големи са шансовете.

И така – успех на Мария Спирова на изборите за Европейски парламент в неделя!


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар