Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

29.06.2016 г.

Убийствените звуци на Истанбул



Истанбул. Любимото ми парче на любимата ми турска група (която е от този град). И един от любимите ми клипове изобщо. Блогвала съм го и преди.

За първи път чух за Replikas във филма The Sound of Istanbul. След това ги гледах на живо в Любляна през есента на 2011 в салона на прословутото кино "Шишка". Децибелите на басите за първи и, надявам се, за последен път, предизвикаха у мен усещането, че аха-аха и ще получа инфаркт и ще умра. Но концертът си струваше прилошаването. После ми беше зле, не можах да спя и прекарах цялата нощ, чатейки с един човек в София, с когото си изплакахме всичко, което имахме за споделяне. Оттогава той стана един от най-близките ми хора. На сутринта след безсънната нощ видях Replikas във фоайето на хотела ми и вместо да им кажа първото, което ми хрумна - "снощи щяхте да ме убиете", им разказах, че съм ги гледала във филма The Sound of Istanbul.

Напоследък в Истанбул и на други места в Турция наистина умират хора - не от музика, а от атентати.

Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар