Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

7.03.2011 г.

Първият ъгъл на синята тревожност

Кубчето на снимката е произведение на младия художник Зоран Георгиев, част от "базара" “Музейни сувенири от несъществуващия музей за съвременно изкуство” в галерията на Института за съвременно изкуство
Сдобих се с него в най-абсурдния ден от живота си.

RSS e полезна и опасна технология. Пази информация от изтрити блогове. Както и скрити публикации на съществуващи блогове. Моят Google Reader съхранява част от първия ти блог. Както и плащещо дълбоката "Оранжева тревожност" от втория, с дата 07.03.2010, 3:37 през нощта, която по-късно същия ден си затворил в черна кутия.

Не съм ти казвала, че десетки пъти съм чела и съм се опитвала да разгадая оранжевата ти тревожност. Трябваше ли да си отидеш, за да проумея това, което никой от хабилитираните живи трупове с активни банкови сметки не можа да ти каже:

Не е оражнева тревожността ти. Синя е. И не четвъртият ъгъл е проблемът. Първият е.

Да, така всичко се подрежда. Успях да сглобя твоя пъзел. Липсва само едно парченце. Първото.

То остана у теб.



Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог