Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

21.04.2009 г.

In memoriam Добромир

(кликнете на снимката, ако искате да я видите в по-голям размер)

Една сутрин се събуждаш, включваш лаптопа, докато се разсънваш, както обикновено, и първото, което научаваш - от писмо, сред чиито получатели си попаднал по случайност - е, че твой студент, на чийто абсолвентски бал си бил едва преди две години, е починал. Започваш да разпитваш и подразбираш, че май от много мъчителна болест е починал. Сядаш да напишеш за това в блога си и не разбираш кога си започнал да плачеш.

В такива моменти спомените стават цветни, а ние... посивяваме.

Почивай в мир, Добри!



Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


4 коментара :

  1. Лек път, Добри, към отвъдното и нека там за тебе да е по-добрият свят!

    ОтговорИзтриване
  2. Най добрият ми приятел за мен той ВИНАГИ ЩЕ ОСТАНЕ В СЪРЦЕТО МИ! Почивай в мир ПРИЯТЕЛЮ!!!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Жалко за Добри. Кой би могъл да предположи преди две години?

    Интересно как преди няколко седмици се оказах сред приятелите му във Facebook, бях му пратила request след като беше починал, явно някой негов близък е имал достъп до профила му, благодаря на този човек, който и да е той.

    ОтговорИзтриване